JULENS KLOCKOR RINGER.

NOPE. jag har INTE lagt ner min blogg!! Jag vet inte varför jag bloggar så sjuuuuukt lite nu för tin', det blev bara så ett tag. Har annat för mig i livet helt enkelt. hehe. Även om det verkligen är bloggtider nu med allt julit som händer hit och dit.. och det händer verkligen mycket!
I fredags var det julfest på kyrkan. En ASM kväll vill jag lova! Klä upp sig järnet, äta fin middag och ha en allmänt trevlig kväll med goda vänner, DET är grejer det!
Julens klockor börjar verkligen ringa. Imorgon är SISTA skoldagen sen har jag JULLOV- love it!!
PÅ tisdag, alltså i övermorgon kommer mina älskade syskon HEM hit, spricker av lycka när jag tänker på det. Denna jul ska bli så fantastisk. MED alla syskonen hemma på Julafton och bara massa gemenskap å kul ska vi ha !!!
Nu ska jag pyssla lite julklappar.. ni få se sen. Efter julafton förstås!
Bless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0