21 JULI.

Denna dag för tre år sedan var en stor dag för oss alla. Men inte minst för er. Jag minns att jag och Richard åt nutellamackor till frukost. Jag minns hur rörd jag blev när jag såg MIN syster så otroligt vacker som hon är i brudklänningen, så rörd att mina ögon brast i gråt och jag blev tvungen att smita iväg och krama henne. Och när jag väl hade börat fälla tårar kunde jag inte sluta. Jag kom ihåg hur vi pirrigt stod och väntade på att dörrarna skulle öppnas och att vi sakta men säkert skulle börja gå in i kyrkan. Alla reste sig från bämkarna och blickarna riktades mot Bruden som gick in armkrok med sin far och sedan lämnades över till mannen som hon ska dela resten av sitt liv med. 
Båda sa tydligt JA och nu var det dom. Hanna och Richard. Äkta makar, älska varandra i nöd och lust tills döden skiljer dem åt. Lycka strålade ur deras ögon. Richard gjorde 'tummen upp' när de kom ut ur kyrkan och vi kastade röda rosenblad. Lyckans dag. Kärlekens dag. ER dag. Det är idag. Grattis!



Bless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0