ALLT I ETT.

Här kommer ett lååångt inlägg på de senaste dagarna. Allt i ett.

Jojjis var som sagt här och vi hade massa skoj för oss.

               

 

      









Sävarån, Puttes kiosk med världens godaste glassspecial, hem, hängbro ut i skogen fika, fika, film, rävspelet å sista kvällen hemmagjord ansiktsmask och hårinpackning. Lovely time.

Sen for jag och mamma till Mormor.





            





Där blir det alltid mycket fika, speciellt sockerkaka, bada i älven och sticka i hammocken.

- Ska du bada mormor?
- Ne huva då dö jag. Ja jag kommer väl i och för sig snart dö men jag hade ju inte tänkt å ta självmord.

Haha. Mormor är den mysigaste person jag vet. 93 år har hon levt på denna jord och jag hoppas att hon fortsätter stanna hos oss. Länge.

Efter Mormor bar det av till Evelina, i Söndags.



Vi hade otroligt mysigt och tog bara dagen som den kom. Cyklade en sväng till en loppis, hade vattenkrig med hennes lillebröder och bara va.

Igår kväll var en galen men otroligt kul kväll med den ingifte släkten Elgale. Tolkade efter en båt med skrana, spelade fotboll, åt gott och badade tunna.

SÅ det var den senaste tiden av mitt liv.

Idag kommer Joel, Annalie och lilla Hilma hit och hälsar på. Det ska bli riktigt MYS.

Bless.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0