STÄD.

Johanna har vart här i två dagar. Hur skoj som hellst. Från att hon har vart i stockholm har jag verkligen visat henne landsbyggden. Vi var på cyckeltur till sävar, picknick ut i skogen vid en hängbro, körde fyrhjulig, gjorde hemma spa å massa annat najs. Riktigt mys. Det är så kul med våran relation för vi träffas typ på sommrarna, eftersom vi bor i olika delatr av landet, men fortsätter ändå alltid där vi lämnade det sist, å de är så ruggit skönt.  

Måste bara säga att jag åt paaaaaaalt igår! SÅ underbart gott! det var typ åååår sen! UNDERBART det var ordet.

Nu städar jag på kyrkan. Sen ska jag och mamma till mormor i några dagar. Ska bli huuuur skönt som hellst, älskar att va hos mormor. Det är så fridfult och man kan verkligen bara va. Ta ett dopp i älven, äta mormors goda sockerkaka å som sagt bara va.

Saknar Min älskade Syster så OTROLIG mycket.
Ha det bäst!



Bless.


Kommentarer
Postat av: cornelia

lika som bär :D

2010-07-14 @ 17:17:36
URL: http://corneliahelleday.blogg.se/
Postat av: cornelia

lika som bär :D

2010-07-14 @ 17:18:10
URL: http://corneliahelleday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0