DU SOM JAG.

Ännu en ledig dag pga utvecklingssamtal. Fick mitt bortgjort i morse, känns helt okej faktiskt. Tänkte på en sak idag, man borde ha typ en ledig dag varannan vecka och bara kunna jobba med det man behöver i sin egen takt. Och självklart för att man kan ta igen sig lite extra.
Ibland känns det som om man inte hinner med massa saker som man skulle vilja. typ baka, sticka, träffa sina vänner osv. Även om jag inte har så jätte mycket utanför skolan så blir ändå allt tillsammans ett fullbokat schema. Jag gillar spontana grejer men det känns som man inte kan vara spontan när dagarna ändå är fullbokade. SÅ. idag är en 'ta igen allt' dag. stickar, ska baka, träffa Lyddan ikväll å ja. Lite sådär spontant bara! finemang.
Del av en outfit. jeans på jeans. gillat!
Haaare gött!
Zackarias – Du Som Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0