HOW HE LOVES.

Har massa saker å visa er som jag fick när jag fyllde år. börjar med detta. ett superfint, efterlängtat kors som jag fick av fina Sofie (klicka här för att komma till hennes blogg) som hon tillverkat helt med egna händer. AWESOOME tack sofie!

Korset är symbolen för den tro jag tror på, och faktiskt hela grejen med alltihop. Korset där Jesus dog för VÅR skull, för att VI skulle bli förlåtna och kunna leva förevigt med vår far och Gud i himlen, istället för att gå förlorade och vidare till helvetet. När Jesus dog gjorde han det av kärlek.
Hans kärlek räddade oss. Han älskade då och han älskar nu. HAN ÄLSKAR DIG. Det spelar ingen roll vad du har gjort, hur du ser ut eller är. Han ÄLSKAR dig, för den just DU ÄR.

David Crowder Band – How He Loves

Kommentarer
Postat av: julia

haha ja! ^^

2010-11-14 @ 21:13:05
URL: http://detarjulia.devote.se
Postat av: sofie

Hehehe, varsågod!



Så sant det du skriver, Han älskar oss precis som vi är!!

2010-11-15 @ 16:30:03
URL: http://sofiekollberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0