ANNARS KAN MAN JU ALLTID DRÖMMA. DRÖMMA SIG TILLBAKA.

Packningen inför resan SÖDERUT är påbörjad. Snart bär det av, mot nya trakter i en veckas tid, känns underbart å bara komma iväg, träffa annat folk och andas annan luft.. Åker på onsdag, klockan 09.00 går bussen. Det blir NAJS. träffa brodern igen å allt!!

Har ätit middag med tjejerna från klassen och sedan gått på bio men Evelina, fick det i födelsedags present av henne. EN riktigt härlig kväll har det vart!!

Tänker så sjukt mycket på i somras när jag hör dessa låtar. gaaaah vad man vill tillbaka till sommaren, värmen långledigheten och sena kvällar, Deportees stod på scenen i Umeå och jag hängde med kära gamla klasskompisar, allt var lugnt, det var en skön sommarkväll ingen brydde sig om nått, alla brydde sig om allt .. även en resan hem från Stockholm med brodern när jag just hade landat med flyget från ENGLAND. en bilresa i soluppgången från tio på kvällen till fem på morgonen.. MINNEN. gaaah! såna gånger man vill kunna spola tillbaka till och njuta mer av, men tanken på att de inte går gör ont i hjärtat. Man får bara hoppas på att de kommer tillbaka.. annars kan man ju alltid drömma, drömma sig tillbaka..

Deportees – Turn BackTime
Deportees – Arrest Me 'Til It Hurts
Deportees – Will You Talk (If I Listen)

nåååååhh. tror jag ska göra det nu. drömma..
SOV GOTT!

Kommentarer
Postat av: Lydia

åhh!! deportees!! för många minnen!

2010-11-02 @ 09:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0