PACKA.

Vad ska med å inte? hur mycket behövs och vad kommer jag EGENTLIGEN använda?
Även om man packar med sig grejer flera gånger per år för att åka hemifrån ett tag är det ändå alltid samma sak. Man tar med sig så mycket mer än vad som behövs. ytp hälften av min packning brukar bestå av 'utifallatt' plagg. MEN på nått sätt ska dom väl med som också. för rätt som det är, om man inte tar med dom är det just dom man vill ha! haha. jag vet I- LANDSPROBLEM men de är väl sånt som hör till.
YES. jag håller på packa för fullt. inför YOUTH är så okoncentrerad, hade kunnat va klar för flera timmar sen men har inte direkt någon tidspress så jag glider runt och gör allt annat samtidigt, så det går inte så framåt.
MEN imorgon bär det av. känns overkligt.. är inte riktigt mentalt beredd eller nått. Men taggad är jag, ska bli sjukt najs. SOMJAGHARSAJGTHUNDRAGÅNGER. haha
är fortfarande helt SÅLD på Deportees.
Deportees – Under The Pavement- The Beach
Bless!

Kommentarer
Postat av: julia

NU HAR JAG PACKAT KLART :D

2010-11-02 @ 19:40:13
URL: http://jjuulliiaaz.devote.se
Postat av: Lydia

ingen tidspress nej nu har jag komenterat alla dina inlägg då har man inget liv!!

2010-11-02 @ 23:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0