ÖVERALLT PÅ JORDEN FINNS MÄNNISKOR SOM VET ATT REGNET INTE FALLER I TID OCH I EVIGHET.

Som ni kanske märker har jag typ, tydligen, tagit en paus med bloggningen. hehe sorry! Men det har bara blivit så. Är i en period i livet som heter --inte så allmänt taggad-- och då känns det som att bloggande blir ännu mer 'förmycket' än vad allt redan är. OM ni förstår hur jag menar. hehe.
Men som Melissa Horn så vackert sjunger så 'faller inte regnet i tid och i evighet'.
Ibland måste regnet få falla i livet, visst, det kan åta väldigt deprimerande men, allt går ju upp & ner och det måste det få göra. Jag tror ändå på något vis att det är bra. Menar om man känner så, låt en känna så ett tag.
Men sedan efter det kommer en tid då man måste ta sig förbi det som känns tungt och lägga det bakom sig.
VÅGA känna som du känner, även om du är kind of deprimerad/ledsen allmänt nere ich. men kom ihåg att verkligen inte stanna där för länge.
Melissa Horn – En famn för mig
Sköt om dig, bless!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0