07.05

YES. det var tiden jag vaknade i morse, och bussen gick tjugofem minuter senare! så ni kan ju föreställa er vilken morgon det blev... precis... så med typ halva mig med mig och resten kvar hemma kutade jag till bussen och väl PÅ bussen insåg att jag inte hade nå batteri på min mobil så jag kunde inte ens lyssna på musik. vilket var något som jag på något vis ändå hade noterat för jag hann stoppa ner laddarn så jag iaf kunde ladda i skåpet. (måste bara tillägga att den är sjuuuukt bra med eluttag i skåpen, GULD till den som kom på det)
jaja. väl framme på skolan hade vi matte. just nu är jag inne i en konstig period som innebär att jag tycker att matte är riktigt KUL... JA mina vänner det ÄR Olivia Nilsson som skriver detta inlägg...!! hehe
DET var en bra dag iaf, grafisk form och CAD resten och ja. ja!
sen slutade den ju på bästa sätt också, nämligen att jag for till kära familjen Hansson och hälsade på min kära vän Evelina. huuur skönt som helst. bara träffas liksom.
har fått TVÅ samtal av Ny Generation (klicka för att komma till länken) på olika håll. de va skoj, man blir så TAGGAD av bara ett samtal med dom! haha.
NU MÅSTE jag sova.
God bless you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0