DAN FÖRE DAN.

SITTER i min säng och har just ätit grymt god middag som mästerkocken Mohsen lagat. kyckling och äkta indiskt/afghanistanskt ris. så otrooooligt mums!
Pratade med kantorn som ska spela på söndag idag, det känns riktigt bra faktiskt, måste bara sätt låten nu.. ska plugga bort så mycket matte och engelska jag bara kan ikväll. har de sista proven innan lovet på fredag som sagt. Varför är det ALLTID så, allt ska jämnt köra ihop sig innan loven?? fast det har egentligen en fram och baksida det där, för samtidigt, när man har slitit som ett djur och sedan äntligen gjort bort dom där proven, då känner man verkligen att man är värd det där lovet, känslan blir som bubbelt upp!? eller? är det bara jag som känner så?
NÄE nu ska jag plugga!
Coffey Anderson – Umbrella - Christ Mix
SÅÅ klockren låt, listen to IT!!
Bleeeeees!

Kommentarer
Postat av: sofie

va? ska du få tandställning?? du har väl världens finaste tänder!!

2010-10-27 @ 21:51:21
URL: http://sofiekollberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0