GO SWIMMING.

Sitter på badhuset i Sävar och äter en risifrutti. ska snart på 'motionssim'. hehe. men de är så sjukt härligt å simma och de är så skönt här i Sävar för de är typ tre personer.. så simmar man, bubblar å bastar.. extra varmt i basängen dessutom. sen så sägs de ju att man får snygg kropp av att simma. hehe. HELT influerat av mina kära klasskompisar de där!! MEN jag lovar, de är inte därför. de är som sagt bara så avkopplande på någe vis. känns skönare än att typ dra ut å springa en kall höst/vinter dag. hehe. men de är nått som jag tänkte göra till en vana, dra hit ibland. får se om jag lyckas!
MEN de öpnar inte förns sex.. just nu låtyer det som nån sorts vattengympa. så, jag väntar här.. kom in på elevnätverket, samma som på skolan??! typ kommunens!


Bless.

Kommentarer
Postat av: cornelia

ååååååååh!! fy vad härligt det låter!!

2010-10-10 @ 22:34:34
URL: http://corneliahelleday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0