HELT ENKELT PRIMA.

DAGEN har bara flytit på, sådär härligt, skönt och roligt. lektionerna var lagom långa och lagom kul, matte provet känns som att det gick BRA. vilket är den bästa känslan som finns, hoppas att den stämmer bara. Efter skolan träffade jag söta Cornelia, vi hade en grymt rolig cykeltur till kyrkan... där tyvärr BÅDA våra tröjor, hennes kofta och mitt linne, blev håliga för vi fastande i nån grej på pakethållarn... SEEEGT. inte OK. men de går att fixa. DET blev en vinglig cykeltur med mycket skratt... haahha ja! precis, så, som det oftast är när Cornelia och Olivia träffas! vi köpte kebab på Tegsgrillen, vilken är den bästa i stan. g-a-l-e-t GOTT!!!
sen blev det plugg och prat på kyrkan. då jag insåg att jag INTE har nå mer plugg i veckan, det är typ ett skämt så fett najs det KÄNNS!! så jag hjälpte Cornelia och ska även hjälpa henne skriva ett Yoga (!!!) arbete åt. vilket jag inte vet ett jota om men, det blir nog bra. hehe.
IKVÄLL är en sån där lugn kväll då jag inte har något speciellt för mig alls, tog en lång dusch och har lagat Cornelias kofta, stackarn den var liksom en dag gammal..
Nu syns nästan inte iaf. så CORNELIA min vän, du kan nu vara lugn!
Ska jag chilla vidare nu och om inte ALLT för länge ska jag ta å sooova.
Bless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0