PALMS.

DÅ var man hemma igen. en fin helg med PALMS. bland de bästa människorna på denna jord!
Lördag var vi som sagt på ikea där jag fick en ny SPEGEL å lite annat tjohooo!! så slipper man bli huggen på mitten när man ska kolla kläderna.. hehe.
Sen for vi ut och åt med några andra som är sk familjehem.. fast liiiite större dom har åtta barn PLUS sina egna TVÅ barn. coola människor!! det var iaf första gången jag var på resturang med ARTON pers!! haha de var ganska kul när vi kom in och servitrisen frågade hur många vi var.. efter lite räknande och räknandeigen kom vi fram till att vi var.. som sagt arton personer. Man kunde lätt ana ett litet leende på hans läppar när han tog emot beställningen, ja dom kan ju inte direkt gått back på det! hehe. Vi åt indisk mat.. inte det som faller mig bäst i smaken direkt men BRÖDET var ga-a-a-let gott!! Sen bar det hem till Manne å Milla igen där det blev blev kaka, glass, chips.. FIKA helt enkelt. framför ett avsnitt av idol och prat in till sena timmen.
Idag blev det mest att äta frukost och typ lunch, packa in bilen och bege sig hemåt igen. Hemresan var seeeg, vi hade släp på bilen så det tog typ.. nio timmar med mat stopp och så.. men de vare värt det.
NU ska jag soova, pappa ska in till stan imorn så jag kan ta ut min sovmorgon HALLELUJA!!
om min 'älskade' kamera inte hade vart så s-t-ö-r-d och tagit slut på batteri hela tiden hade jag haft fler bilder å visa, men det blev bara typ en.. från soffan där hemma innan vi for. hehe men bättre de än inget.
DOM har jag spenderat helgen med iaf!
SOV GOTT!!
Bless.

Kommentarer
Postat av: julia

camilla! hahah HALEBOP! :D

2010-10-05 @ 18:06:14
URL: http://jjuulliiaaz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0