RÄNTA RUNT I STADEN.

DE är vad jag har gjort idag.. allt flöt som på på ett sånt där härligt sätt..
efter skolan blev de en sväng till några affärer, träffa cornelia, vilket verkligen gjorde min dag! sen tänkte jag rappa vidare till ersboda för att köpa målarfärg till marika som fyllde år igår å när jag kom till hållplatsen stog redan bussen där- värsta MEANT TO BE! å på eraboda blev det såklart en sväng in på myrorna där man självklart inte gick ut tomhänt. sen tillbaka till stan, träffa anna å cicci på max, snabbäta middag och sedan.. gå på OPERA. eeeh!! ja, typ en vanlig onsdagssysselsättning ELLER?!!?!?!?!
de var en ganska cool upplevelse, för mig var orkestern mest fascinerande.. annars var det.. lite sådär men helt ok. jag har bara lite svårt för just opera.. de där med att sjuna ett ord i typ treettiiiiooooo sekuuuundeeeer! de är lite för.. SEGT helt enkelt tycker jag. hehe.
MEN jag måste bara säga såhär.. efter en aväng hit och dit så måste jag säga.. att jag gillar verkligen denna stad! HÄR har jag spendert mina 15 levnadsår.. och ja! kanske inte här vill jag leva, här vill jag dö. hehe. men I LIKE IT. lagomt liten och mysig å ja! helt enkelt så.
Bless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0