THE END.

IMORSE var det verkligen underbart vårhöstvinterväder, det kändes som vår, fast är höst men den har typ övergått till vinter nu.. förvirrande. kom till stan vid tio och fick den genialiska idén att gå och fota huset som jag ska göra ett arbete om på arkitekturen. så jag tog mig en liten promenix i kvarteren bredvid skolan, det va som fridfullt. Gillar verkligen huset, fick inga super bilder men jaja.
EFTER skolan dansade vi, dansgruppen, som för närvarande är utan namn. vi blev typ klara med en house/modern ich dans som vi håller på med- AWESOME. sjukt taggande!
De är massa saker som händer i livet just nu som jag inte sagt nått om tror jag. Hilma ska döpas på söndag och jag ska sjunga, lite läskigt men det blir bra. sedan såe fyller jag år på torsdag alltså om TRE dagar. jag är huuuur taggad som hellst! har önskat mig Palt till middag OH så götta! hehe. SEN, som om ni inte visste det, så är det ju höst lov snart.. å dåå bär det av till YOUH! ååh så sjuuukliiigt taggad jag är på DET!!
NU ska jag ta tag i matten... sen färga mammas hår och sen sooova
Kings Of Leon – The End
Bless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0