HOME.

Ikväll är en sån där va hemma kväll riktigt skönt!Lagade mat, de blev en typ pastarätt med bacon till. typ. GÖTTA vare iaf. klicka här för att koma till receptet hehe.
Har just skypat med systern i typ en timme och nu ska jag ta tag i matten, ordentligt. Blev så glad, insåg att jag hade gjort mycket mer än vad jag trodde så jag är inte såååå efter ändå. MEN ändå efter. har prov nästa fredag.. he he. så det gäller att ligga i.
Fyller år om ÅTTA DAGAR och jag är huuuur taggad som helst!! vet inte specifikt för vad men bara känslan. typ. sen är det höstlov direkt efter och då bär det av till UPPSALA vilket jag verkligen taggar sjukligt mycket!! ååååh!!
Michael Bublé – Home
nej. NU ska jag verkligen göra matte! HA en bra kväll.
Bless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0