AKTIV.

Idag har vart en aktiv dag. Efter en faktiskt 'normal' skoldag begav jag mig till stan med tjejerna. Där jag verkligen uttryckte mitt missnöje/överklgade/protesterade/argumenterade/sa emot/halvt bråkade och argumenterade lite till mot en expedit på makeupstore. jag vet. det var INTE riktigt jag. men min kompis kom tillbaka till skolan efter en sväng på stan och berättade att hon inte hade fått byta sin halvtrasiga ögonskugga. vi behöver inte några fler detaljer om det. men jag blev så irriterad så när jag inte kunde övertala henne att gå dit igen tog jag med mig en annan tjej och vi gick dit. själva grejen var inte superduper jätte farlig men jag blir så LESS (!!!) på att expediter inte kan ta ungdomar på allvar. och jag vet att jag inte är ensam!! bara för att jag skulle kunna vara en snorig ungdom som har pajat den själv, så behöver man ju inte STÄMPLA ALLA för det. man blir så less på att inte blir tagen på allvar för att man är av den yngre 'klassen' på denna planet. aja.
jag förstår tjejen på ett sätt, vad ska hon göra lixom, hon har ju regler hit och dit som hon måste följa. men ändå. det är ofta så när man ska reklamera saker. ska man behöva ta dit MORSAN för att bli tagen på allvar? snacka om att typ...utnyttja ungdommar. protest där!!
jaja. nog om detta.
efter den lilla stadsturen for jag och Lydia till kyrkan och började på två danser som vi ska göra till dansgrupperna, än så länge, kallade 'KIDZ DANCE' och 'FOR GOD'S SAKE'.  egentligen är det en, men pga åldrar två grupper som vi och två till tjejer ska träna under årets lopp. dom går i 2-6. verkligen jättejätte kul!! den dansen betydde så ghalet myk för oss när vi var små. så de känns roligt att föra det vidare.

Kirk Franklin – September
Worship Jamz – Everlasting God

dessa två låtar blev de tillslut. hehe. de blir awesome!!

Förutom detta så har jag typ inte haft någon röst i dag. HES helt enkelt. å inte lite heller, nu är den verkligen slutkörd till max. så jag ska försöka att inte prata så mkt så jag inte tappar den helt, och dricka mkt te och varm mjölk. det är faktiskt bra! varm mjölk med honung. bättre än te tycker jag... lite mjukare..? på nå vis.

tanken var att lägga ut en bild på mina färdiga torg/lodis vantar. meeeenn.. när jag skullt ta ett kort så HITTADE JAG DOM INTE. paniktillstånd där ett tag. men sen kom jag på att dom kanke är i skåpet. vilket jag verkligen verkligen hoppas. annars blir de å göra nya ...he....he...

Blessings to you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0