LAKRITSPASTILLER.

Denna kväll blir till en pluggar sådan. ska göra ett så kallat 'utkast' till en sammanfatninga av en artickel i svenska. Och borde verkligen börja läsa engelska och göra nå uppgifter tjosangrejs som tydligen skulle vara MÅNGA.  och även ägna tid åt lite matte. det var otrooooligt längesen man ägnade lixom en kväll åt att göra skola. så det känns inte så farligt nu. men de lär väl bli mer senare in på terminen. då allt drar igång på riktigt....
Efter skolan följde jag och cornelia, marikas mamma och lila junie med Marika när hon skulle TATUERA sig. det blev otroligt otroliiiigt fint. hon skrev 'forever yours' i nacken. till Gud såklart. blev som sagt gaalet fint. verkligen ones in a lifetime grej. eller asså det kanske inte är sista gången hon gör det men första! så hon klämmde min hand hårt och det gick faktiskt väldigt fort. urch va nervös jag va, för att inte då tala om marika!! men det gick bra och.. SOM SAGT.. det blev awesome!! go tatoo.
Jag gick in på ICA och köpte detta. jag verkligen storgillar lakritspastiller!! min nya FAVORIT.  eller nya, sen i somras, upptäckte dom när jag och Emanuel var på våran loppis runda.. och sista veckan då han var hemma, då vi typ knarkade dessa. så jag kopplar dom till min kära bror vilket gör det ännu bättre. fast samtidigt lite jobbigt. MISS. jag äter dom i åtanke. två  för 10:- sen så blir man ju så glad av att bara se på förpackningen!
Jonathan Johansson – Aldrig ensam
Bless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0