GULDKLIMPAR I TRÄDEN.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. hösten är så fin. luften är så fräsch, det är som en början på något nytt. Det är årstider som denna som jag verkligen älskar att bo på landet.
Utsikten över åkrarna och längst bort står träden med sprakande färger där löven lyser som guldklimpar.
Hur ska man kunna vara utan detta när man en dag flyttar in till stan?
man får väl på något sätt försöka minnas. och leva med tanken att man kanske en dag flyttar hit igen. för här. här trivs jag som att va.
Från en annan vinkel sett så vill jag inget hellre än att flytta härifrån. allt skulle vara så mkt enklare å bara ta sig dit man ville. jag vet att jag sjulle stormtrivas i en storstad också. men alla ställen har sin egen charm.. och denna kär by, den har minsann sin charm den med..
Önska jag orkade bege mig ut och fota mer.. men här är vyn från vårt hus.

Paolo Nutini – Autumn
Bless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0