IDAG.

Idag är en bli frisk dag. Varm mjölk med honung, te te te, halstabletter och alvedon. det är dagens kur. Ibland är det lite mysigt å vara förkyld. Men inte då förkyldningen övergår till feber och tar orken ur kroppen totalt. vill vill vill inte vara hemma imorn. jag accepterar helt enkelt inte att vara sjuk längre! så jag ska pallra mig iväg till skolan.. inte så lång dag så det ska nog gå bra.

Snart klar med första vanten av mina påbörjade 'lodis vantar', 'torgvantar'... you name it, sånna utan topp. som ska få värma mina händer i höst. tills vintern bryter fram och man måste plocka fram vintervantarna. brrrr. läntgar inte.

Funderar vidare på arkitektur arbetet. hade tänkt å ta ÖSTRA ENTRÉN ..vet inte riktigt hur jag ska koppla den till mig själv men det blir en sådär halv svår utmaning. Jag gillar faktiskt huset.. det påminner mig om tågstationen i Berlin på nått vänster.

Bless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0