LITE TUFFT JUST NU.

matte.. matte....matte.. och ännu mer MATTE... 'allmänteknik' prov... hit och dit.. fram och tillbaka....  skolan är typ mitt liv känns det som just nu. nog för att vi typ inte SÅ mycket alls men de känns bara allmänt tufft ikväll. jag vet inte. jo. jag skulle till kyrkan på sångövning men var tvungen å ställa in det pga just PLUGGET. tråkers. sen vill jag träffa min kära vän i sävar men tar mig inte dit. och ja. jag måste PLUGGA ikväll. har som sagt nå sorts teknik- data prov imrn. inte jätte svårt men det kändes bara drygt. det var ås länge sen man pluggade inför ett prov så jag har typ glömt bort hur man gjorde. därför känns det ännu mer segt. sen matte provet på fredag. det drar typ ner min livsllust till NOLL. ååååh. känns som jag kommer sitta där helt tom i huvudet. GOD BE WITH!!.. jag fasar verkligen för den mörka vinter perioden full med plugg som tränger på. MEN GAAAAAAAAAH vad jag är taggad på YOUTH (!!) och NU till helgen ska vi ner till UPPSALA till manne å milla!!!
NEJ. nu måste jag verkligen ta tag i detta... en låt får en kanske på bättre tankar.
en låt om livets verkliga betydelse.
Hillsong – To The Ends Of The Earth
Planetshakers – I Just Want You

Kommentarer
Postat av: julia

ååååh! jag vill också ner på youth! :O:OO:O

när får man anmäla sig?:O

2010-09-28 @ 19:10:13
URL: http://jjuulliiaaz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0