DIN FRAMTID KAN DU INTE SE.

Igår var en riktigt bra dag. jag gick äntligen till skolan efter nästan en hel veckas hemgående pga feber.. så det var riktigt kul att träffa alla å känna sig som en människa igen. efter skolan var det dans med barnen. dom är så söta! den här gången var den BUBBELT så många än förra gången. och vi hoppas att det ska bli fler nästa gång.
sen var det ungdomsmöte på kyrkan med Henrik som talare. väldigt bra!

SEN ÄR DET bestämt nu! vi ska köra dansgruppen iaf! tjohoooo!! det blir awesome, lite fler nu också så det blir lite ny 'anda' i det hela. känns riktigt riktigt kul!!

Idag har vart en riktig höst lördag. vi har städat på gården här hemma- tagit in alla trädgårdsmöbler och så. det känns lite dramatiskt på nå vis.. jag sa det till pappa. 'denna sommar passerade den med'. den tog som slut så fort. känns som det nyss var sista veckan i nian och man hade så HÖGA förväntningar på sommaren.. värme, sol, bad, grillkvällar, FRIHET och bara leva. åh vad jag vill tillbaka dit ibland. Men det har vart en bra sommar. jag har inget att klaga på. förutom att den gick alldeles för snabbt. det är så mycket mtk man VILL hinna med men allt går som inte.
MEN tiden kommer gå fort, snart är man där igen. när man har hela sommaren framför sig. jag hoppas den går fort. på ett bra sätt. så det inte känns segt och utdraget men samtidigt så man hinner med.

Henrik sa typ det bästa citat jag har hört igår. Det var bara så klockrent och SÅ sant.
" man behöver inte bekymra sig över det man kan göra något åt, för det kan man ju göra något åt. Och man behöver inte bekymra sig över det man inte kan göra något åt, för det kan man inte göra något åt "

vad blir då kvar? inte så mycket!

han läste även detta, som är ett av mina verkliga favoritbibelord "lägg allt du gör i Herrens hand, så kommer dina planer att lyckas" ordspråksboken 16:3
Min gamla matte lärare sa såhär "framtiden är osäker men viss".

det är bara att bestämma sig. att inte bekymra sig för framtiden. bestämma sig för att lägga allt i Guds händer så kommer det bli bra!! så KOMMER det bli bra. amen.

Det här... saknar jag mest från i sommar. tiden i England med min älskade syster och denna underbara skapelse! vill dit igen NU!!
HAHA hitta en KLOCKREN låt till detta inlägg Sven-Erics – Din Framtid Kan Du Inte Se
Bless!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0