PSALM NOLL NOLL.

HAR pluggat matte typ hela kvällen. lite klokare blev man väl på det iaf. sen har jag även packat lite för vi ska ner till UPPSALA i helgen. är så otroligt GLAAAD!! ska få träffa min kära bror och hans kära fru. det blir som en belöning på matteprovet känns det som. underbart å fara iväg å inte ha nå plugg å måsta göra över helgen dessutom. kan inte bli bättre helt enkelt!
som sagt, imorn är det matte prov som gäller. jag vet inte hur det känns. orkar inte vara nervös. jag gör mitt bästa så får det gå som det går helt enkelt! jag mena, bättre än så kan jag ju faktiskt inte öra heller satt. hehe.
EFTER skolans slut imorn ska jag skynda till stan för å va på nån typ avslutningsfest som Mohsen å hans polare har. de blir typ dans från alla världens olika ställen, typ. han räknade upp dom och ja! listan var lång. OCH han sa att JAG måste komma dit för å DANSA. hosthosthooooooost jag typ HOSTAR ihjäl mig åt det. hahaha. ne men, jag känner nog hellre för att se på i det sälskapet. MAX så gör jag en piruett. haha. OM det inte är FLUM dans då förstås!!
SEN FAR VI SÖDERUUUUUUT!!! käns liite smått otaggande å åka bil men, de är sånt man 'får ta'. Vad gör man inte för å få träffa broderns, LÄTT värt de!
NU ska jag sooooooooova. eller först packa klart sen sooooova.
Hare bäst! Jonathan Johansson – Psalm noll noll
Bless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0