REASON WHY.

Igår var första danslektionen, det gick bra. Det kom bara fyra stycken men vi hoppas på fler nästa gång. många var sjuka och så. efter dansen hade vi ett grymt ungdomsmöte. Gud var verkligen där. så underbarat att få vara i hans närvaro. Mats pratade om att vara mer lik Kabel, inte ge upp och bara sikta på Gud så kommer man ta sig över bergen av svårigheter som känns oändligt höga.

Just nu sitter jag med arkitekturarbetet som ska in på måndag, det blev Notre- Dame tillslut. den kyrkan är verkligen ofattbar vacker, het otroligt stor och gränslöst mäktig. 
Det är något speciellt med kyrkor.. jag vet inte varför men jag trivs verkligen där. hehe kanske inte så konstigt men. jag vet inte.. jag fastnar lätt för dom. och notre-dame är verkligen, verkligen en sådan kyrka. det finns som inte ord att beskriva. när vi var där på europaresan.. jag var helt stum.
Ska göra lite matte idag med.. kan va bra!
sen ikväll får vi se vad som händer, är lite sugen på basta lr nått. ska höra med min kära vän i sävar vad hon har för sig ikväll så får vi se vart det leder.

ensam hemma idag. de är skönt.




Samuel Ljungblahd – Reason Why
Bless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0