SD IN I RIKSDAGEN.

Ja. på något sätt så lyckades jag. jag lyckades bli sjuk igen, febern är tillbaka och denna gång mycket värre. urch urch. villvillvillvillvillvillvillvillivill INTE vara sjuk imorgon, det är ju bästa dagen på veckan. Grafisk form typ hela dan, plus att vi ska börja med en ny grej imorn, rita för hand. asså ritningar och hus å grejs. villvillvill INTE missa det! MEN det ser så ut... om inte ett under sker!
Ja, det blev ju bra detdär med samma regering igen. MEN sverigedemokraterna in i riksdagen! INTE OKEJ säger jag, vad säger ni?
Idag ska jag dricka massor med varm mjölk och te. Försöka att inte knarka SÅ mkt alvedon som jag egentligen skulle vilja. räkna matte. Och börja på några babymössor till syskonbarnen.
Bless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0