STUM NÄSTA?

Imorse när jag vaknade kunde jag verkligen inte prata. efter ett tag kom rösten men det var lixom på viskningsnivå. panik man får när folk inte hör en fast man skriker så högt man kan och dom står en meter bort!
aja. jag hittade mina vantar! som tuuuur var! dom låg i kvarglömtlådan vid gympan. super.
snacka om kung att man har kontakter altså, jag gick till kjell&kompany idag å skulle köpa hörlurar som man kan ha till datorn. min kusin är butikschef där å då fick jag dom för NITTIONIO kronor isf HUNDRANITTIONIO! AWESOME!!! tack kusin! hehe.

kvällen har ängats åt att planera ungdomsarbetet inför året på kyrkan. det kommer bli fantastiskt fullspäckat med massa skoj! jag är laddad och peppad till MAX.

IMORN KLOCKAN ETT FÅR JAG MIN DATOR. det känns SÅ skönt!

Bless.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0