SWAY.

Dagen har vart heeeelt okej.  Inte så mkt speciellt å dela med sig av förutom att våran lärare var tio min sen till lektionen så vi slapp matten. awesoome. Annars så.. JO. vi hade ett hål på 2.5 timmar så 'tjejgänget' drog till stan och käkade på MAX. mycke bättre än skolans fisk kan man lugnt säga. hehe.
JAG FICK MIN LÖÖÖÖN IGÅR så jag gjorde några snabba impulsköp på stan för att fylla ut garderoben lite.. en jätte mysig stickad beige sjal från hör och häpna: RUT. Inget fel på rut. men bara inte riktigt min affär. och även ett par svarta leggings från h&m med lite läder på. tummen UPP för det!

NU. ska jag cykla till sävar och träffa fina Evelina, köpa chokladbollar till morgondagens 'VI' timme ( sorry klassen att jag köper och inte bakar.... men det blev bara inte idag ) och även köpa batterier till min underbara -NOT kamera. den slukar batterier som.. jag vet inte vad!

Ha en bäst kväll!
The Kooks – Sway
Bless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0