URCH FY OCH BLÄ.

Det är vad jag har att säga idag. URCH FY OCH BLÄ. jag ogillar verkligen högst av nästan allt att vara sjuk! trodde verkligen att jag skulle kunna bege mig till skolan idag. men hade feber igårkväll så de blev inte så. åketråk!!!
Men de är lite skönt å bara va en dag. när ingen människa på hela jorden ser en. oduschad ofixad allmänt osnygg och förkyld. Men ibland behövs det också. att bara vara..
Ska skypa med min syster snart och det kommer rädda min dag. totaly!

NU ska jag prova en ny variant av te. jag har druckit massa varm mjölk men honung på sistonr för min hals.. å då tänkte jag prova göra te på varm mjölk ist för vatten. får väl se om jag dricker upp det, men det känns som de inte kan vara SÅ farligt... lr..??

Ha en bra dag, SE TILL Å INTE BLI FÖRKYLD. det är min rekomendation för denna dag.

Bless.


Kommentarer
Postat av: julia

Nu får du ta och bli frisk kvinna!!! :D

det är ett måste! :D

2010-09-06 @ 11:59:37
URL: http://jjuulliiaaz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0