GOD OF THIS CITY.

Kom just hem från Marielles party. Hon fyllde år i onsdags så ikväll var de dags att fira henne.
Det började men 'förförfest' i Emelies lägenhet som vi kallade det med choklad och pimpim medan smink- hår- och klädstyling pågick. Sen blev det en awesoooome taco buffé middag hos Marielle som hennes föräldrar hade fixat.. å sen bar det av mot stan och vidare till en lokal.. Vad ska man säga, nykterist som jag är. Men hade ändå skoj med min lilla herrljunga cider. hehe.
Det blev inte så länge för att vi ska till Luleå imorn, vi åker typ halv nio så jag måste upp typ halv åtte SENAST å packa å grejsa. Men det blir verkligen JÄTTE kuuul!!! å träffa fina johanna och hela fina familjen Markström. plus min fina familja så blire king! hehe. ne men nu borde jag verkligen sova!
Jag och jojjis i somras, see ya tomorrooow!
SOV GOTT!!
Chris Tomlin – God Of This City
Bless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0