SJU FAKTA OM MIG.

Jag blev nominerad av Marika Elgale.
Dom som är nominerade ska skriva ett inlägg
på sin blogg med sju fakta om sig själv.
- och sedan nominera sju andra bloggare.

SJU fakta om mig:
(som du troligtvis inte visste, om du gjorde, grattis. du känner mig)

Jag hade en grissamling när jag var liten som innehöll ca 100 grisar.

Har VÄLDIGT OFTA beslutsångest.

Varken sett någon av filmerna eller läst någon av böckerna om Harry Potter.

Skrattar åt det mesta.. vilket väl är samma sak som.. dålig humor!

Har kört pappas stora blåa traktor- SJÄLV.

Vid mitt högra öga har jag en skrattgrop.

Jag lever för andra- inte för mig själv.


jag NOMINERAR:

Kristina Liontaki
Camilla Elgale
Cornelia Helleday
Julia Ek
Sofie Kollberg
Julia Helleday
Malin Elgale

Bless.




Kommentarer
Postat av: julia

Men åååh! :O

jag kommer inte på några roliga att nominera (A)Du har ju tagit dom :(

2010-09-22 @ 18:06:37
URL: http://jjuulliiaaz.devote.se
Postat av: kristina

hehe.. äntligen är det gjort ^^ bättre sent än aldrig, eller hur brukar man nu säga?! (:

2010-10-02 @ 15:26:39
URL: http://melodyofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0