en kort resumé

WOW. vet verkligen inte hur jag ska kunne beskriva denna resa. får nog ta det lite pö om pö! det jag vet är i alla fall att vi har en Gud som är över allting annat. min tro har verkligen tagits till en ny nivå under de här två veckorna och jag är riktigt taggad på vad Gud kommer göra i sverige den närmaste tiden. för även om denna resa nu är slut så är detta bara en börjar för något radikalt för vårat land.
Sverigeresan har verkligen förvandlat min från insidan och ut. man har vart med om så mycket, roliga saker, men även motgångar och det man märker är att Gud verkligen alltid är med!!
så den närmaste tiden kommer du få läsa om många vittnesbörd och fantastiska saker som Gud har använt oss till.
GLID I FRID.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0