DAGEN DÅ STAN ÄR FULL I KÄRLEK.

14 februari. en dag för att visa sin uppskattning och kärlek.
älskar denna dag, även fast jag inte har någon att älska, på det sättet. men saken är den att jag tycker inte att det bara handlar om det. utan alla som ligger en varmt om hjärtat. alla som man älskar på något vis.
var in en sväng på buketten., för ett hemligt mission. seriöst typ den enda tjejen där. massa killar/män som strömmade in och ut med rosor eller andra former av blommor i händerna. så mysigt bara!! och äffärerna är fyllda med choklad och gelé hjärtan.. helt enkelt en dag då stan är full i kärlek!

HADE mer än gärna hittat på nått kul ikväll men., mor och far skulle iväg så kunde inte ta mig hem sen, that's life när man bor i bochen. MEN bara att göra det bästa av saken!! SÅ ska jag göra bort lite skolarbete nu och sedan mumsa geléhjärtan och se nån film..


GLAD ALLA HJÄRTANS DAG PÅ ER. HA EN FIN KVÄLL !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0