EFTERLÄNGTAD.

TRODDE seriöst jag skulle dö idag. asså det är helt otroligt hur kallt det kan vara. INTE OKEJ. kylan bara tränger längre och längre in i benmärgen. på skolan var det kallt, UTE ÄR DET KALLT, på bussen var det kallt. överallt är det KALLT. paniik. men nu är jag hemma och här är det, tack och lov, inte kallt. sommaren är så obeskrlivligt efterlängtad just nu. gaaaaH.
Det var i alla fall en enorm lycka idag när våran lärare flyttade romanredovisningen till nästa fredag. galet så skönt. ehm, vet inte riktigt hur jag hade klarat mig annars, har typ halva boken kvar. dock kan jag hela storyn utantill men äändå.

så IKVÄLL blir det en lugn kväll. ska sy klart ett påbörjat plagg och sticka lite. det är iaf tanken. älskar såna studer, vara kreativ och uttrycka det i praktiken och VA. 

Juste! nu header.. what dou you think? självaste cornelia som står för foto och design.

Ha en fin kväll! bless.

Kommentarer
Postat av: kristina

jättefint! : D

2011-02-17 @ 23:26:38
URL: http://melodyofyou.blogg.se/
Postat av: cornelia

wonderful!!!

2011-02-17 @ 23:46:03
URL: http://corneliahelleday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0