ENGÅNGS SAK I LIVET.

Vet inte riktig vad som tog till mig idag. sängen var för skön och längtan efter att bara vara hemma för stor, lektionerna för få och möjligheten alldeles för nära. jag stannade hemma. har aldrig gjort så förut men nån gång måste väl vara den första. är så allmänt less på att alting bara tas för givet. veckorna går runt runt och livet bara rullar på. så idag är en såndan som bryter mönstret. ska göra bort massa matte och svenska. hemstudier kallar mamma och pappa det för och det lät väl rätt bra.
min älskade mamma knackade på dörren till mitt rum igår och kom in med dessa.
små ljusglimtar som gör dagen. tack mamma.

hoppas ni har en bra dag, det har jag. BLESS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0