MÄRKBART.

det märks verkligen att jag bara har vart hemma i veckan. igår läste jag ut svenska boken satt, i sex timmar och bara läste i streck. heelt sjukt för å vara mig. men jag hade halva boken kvar och den ska va utläst till på fredag SÅ hade inte så mycket till val. Strolthet och Fördom heter den, ni kanske har sett filmen. DET har jag i alla fall och gaaaaaaaah vad den är bra. hehe. exakt my kind of film lixoom.
Aja, åter till ämnet, det märks, för jag får massa saker bortgjort. MEN sen märks det ju här på bloggen oxå., ni får ha överseende med lite innehållslösa inlägg, det händer inte så mycket i livet när man ligger sjuk..

NU blir det iaf å äta och sen sticka vidare på en liten variant av 'det berömda pannbandet' till systerdottern. OCH ta tag i matteboken..,.,.,
HAPPY WEDNESDAY, bless!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0