BESVARAD BÖN.

Har vart hemma idga igen. fortfarande inte frisk men på bättringsvägen så att säga. ska försöka fara imorn, klarar inte av att va hemma en dag till känns det som! planen för imorn kväll är skoter med g'net från kyrkan., mamma och pappa lär ju knappast släppa iväg mig men jag får väl se.
till min STORA glädje kommer jag tillslut fara till hemavan på sportloveeeT.,
nu jag kan bara tacka Gud för en besvarad bön!! HEMAVAN HERE I COME. sjukligtpeppad! som jag har längtat de tre senaste åren. aaamazing!
hoppas ni haft en bra dag. God bless Ya!

Kommentarer
Postat av: cornelia

sv:

jag skulle kolla in och kolla lite koder på din design jämfört med min, och då råkade jag se den där. ledsen att jag inte sa till innan jag gick in ;)

men det var ju en asbra idé på blogg!!

2011-02-24 @ 23:54:32
URL: http://corneliahelleday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0