FULL MOON.

IKVÄLL är det fullmåne.. eller det har det förvisso vart typ hela dagen, men det är så fint. verkligen fridfullt på något vis. Dagen har vart grym faktiskt, började 10.25 hade arkitektur x2 och sedan matte och fysik. Matte A kursen är avklrad och B kursen påbörjad. känns bra.. faktiskt!
iaf. sen drog jag hem allmänt softade och åt mammas goda lasange. Sen bar det av in till stan igen på ledarträff där vi planerade Fire. är så sjuuuuukt obeskrivliiigt taggaaad ! ! !
(Lydi, jag ringer dig imooooorn). aaaasåå de komer verkligen bli något extraordinärt, utöver det vanliga FETT G-RYMT. gaaaaaaaah. haha.
OKEJ. nu ska jag sooova! .. börjar 10.45 imorn och har endast 2 lektioner, fysik och matte, men ÄNDÅ!!

SLEEP TIGHT

Kommentarer
Postat av: Lydia

yeey! var så drygt att jag missade samlingen i tisdags!!

2011-01-19 @ 18:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0