IN LOVE WITH THE LEAVE.

Asså att ha lov måste ju verkligen vara bland det bästa som finns!! någon som håller med?? Älskar att bara kunna vara spontan och fara hit och dit utan begränsningar.
.
IGÅR var då jag och mamma och shoppade en sväng. vi for till Strömpilen där jag hittade ett par u n d e r b a r a byxor en t-shirt och underkläder. om ni ville veta. FETT bra helt enkelt (bilder kommer inom kort).
.
Efter det begav jag mig in till centrum och träffade min underbara vän Juliaaa. Det var så otroligt längesen vi verkligen träffades och hon for till Stockholm idag så det blev ett spontant fika på stan.
Har insett att det är typ bara Wayne's som har öppet på söndagar i stan !!! helt sjukt. så, det var där vi hamnade!
om ni undrar över det där kanin öronen på chokladbollen så är det kind of en tradition. haha. när vi ahde fikakt kom vi på att det egentligen var middags tid så vi drog till donken och en hamburgare slank ner. sen började julia sukta efter godis då vi gick till ica, stannade ett tag busstation och sen hoppade vi på var sin buss hemåt igen. lovely time!
DENNA BRUD FYLER ARTON OM MINDRE ÄN TVÅ VECKOR. heeeeeeelt sick!!
.
YES. sen for jag till evelina, typ klockan halv elva och sov där.. också en super spontan grej- love it! vi softade mest, lagade as god sopa till lunch och tog en prommenix.
yeA. that's it!
BLESS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0