TVÅTUSENELVA.

Trettondags afton. Den femte december och jag har inte ens sagt gott nytt år till er- skandal. så GOTT NYTT ÅR!!! Ett nytt år ligger framför, känns lite sjukt. 2011 liksom! vad hände med tiden? men jag känner mig taggad, massa skoj som ligger framför. Sportlovsläger i Hemmavan, sen är det typ FIRE (!!!) sen kommer påsk och då hade jag tänkt boka en resa till England och hälsa på syrran, får se med det är iaf planen.. sen ska jag hinna ner till Uppsala några gånger också.. ja och sen kommer typ sommaren och vad mer behöver man säga?
Det gäller helt enkelt att försöka blicka framåt! och bara ta vara på livet, tiden.
.
IMORGON ska jag och mamma in till stan en sväng. måste verkligen investera i ett par nya byxor..
.
Grymt fint ute idag. var bara tvunget att ta en promenad med kameran i handen..
Håkan Hellström – Det här är min tid
Bless!

Kommentarer
Postat av: sofie

När, var och hur ska man anmäla sig till hemavanlägret?? :)

2011-01-06 @ 15:14:30
URL: http://sofiekollberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0