FÖRSMAK AV SOMMAREN.

MYCKET borta och lite hemma har denna helg inneburit för mig. har räntat runt i staden spelat brännboll, grillat, träffat kompisar i massor och mycket mer. PLUS att jag faktiskt har cyklat in till stan, ända från min lilla by!! believe it or not, but oh yes I  did.  här iaf är helgen i blider!




men mest av allt så var det denna underbara vän som förgyllde min helg!!

och vet ni vad det underbara är? den är inte ens slut än, imorgon är en till leeeeeediiig daaaag. och vet ni vad som är ÄNNU mer underbart? att min bror och hans fru har flyttat upp hit till umeååå igen!! wiiiiiiho.
NJUT av ledigheten imorgon. glid i frid!


Kommentarer
Postat av: Emelie!

Såå underbara bilder Olivia :D

din blogg är så härligt, blir alltid så glad av att läsa din blogg finis! :D

2011-06-06 @ 00:42:33
Postat av: Lydia

Du, vilka fina bilder! helgen med dig var asm!! hurtbulle!!!!

2011-06-06 @ 01:27:19
Postat av: annsoh

Hejsan! hur var helgen min helg var awesome! Hoppas allt är bra kram :D

2011-06-06 @ 02:22:07
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: kristina

myyys :)

2011-06-07 @ 21:07:42
URL: http://melodyofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0