KIND OF WEIRD.

JAG ÄR TILLBAKA. jag vet, de var ett tag sen nu men ändå. Har haft obeskrivliga dagar uppe bland bergen med underbara människor. kommer med bilder snarast. 

Dena dag har vart lite speciell. har allt från att skratta och flumma gärnet med min vän cornelia till att få världens utbrott över mig själv som slutade i gråt. ja jag har även lyckats med det omöjliga. mina glasögon sprack. igen. sååå less på mig själv. jag kan berätta mer i detalj senare om ni vill men ja. ett fjärde par. antingen är jag sämst eller så har favoptik aningens dålig kvalla. överväger mer och mer det sistnämnda. nog om det.

MITT LIV är iaf FULLT med Fire nu. ja asså inte eld, utan ungdomskonferensen på kyrkan som är NU I HELGEN. helt skjukt vad tiden har gått fort !!! innerst inne är jag huuuur peppad som helst. bara att det är så mycket med förberedelser så man hinner knappt känna det. plus att jag har dragit på mig en feting förkylning med. men men.
DET medför att jag inte kommer ha så överdriivet mycket tid till å blogga. men jag ska göra så gott jag kan!

Jag och Cornelia var ine på Slumpen idag. vet inte riktigt vad jag ska säga, har aldrig vart där förr men det var lite skumt. kanske för att jag var halvt död av nästäppa och lock i örat. men även pga lite halvskum personal som gick och pratade för sig själv. men aja! lite flummigt roligt sådär.

stort sett så har jag ändå haft en lysande dag!
GOD BLESS.

Kommentarer
Postat av: kristina

åh fina du, allt kommer lösa sig <3

(förresten älskar jag slumpen. de är mysiga. men jag ogillar att det är rätt dyrt)

2011-03-14 @ 23:30:59
URL: http://melodyofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0