VAD KAN MAN SÄGA MER ÄN LYCKA.

Denna dag. En solig dag, 7 grader varmt , till och med gräset börjar titta fram på små ställen, jag vet det är inte mycket men man får glädja sig åt det man kan. Dena dag, då alla på skolan verkar lite extra uppåt. Denna dag, då matte provet gick så bra, då svenskan som jag inte gjort inte spelade så stor roll. DENNA DAG, då min systerdotter började gå. fredag den fjärde mars. 

IDAG klockan 13.15 började det efterlängtade lovet. NU är det äntligen här.
så FANTASTISK känsla. ska upp till fjällen med goda vänner. åka i backen och ut på skoterturer med uppstekt ungnspannkaka. ja det är så det brukar vara på U:nites läger. känns så skönt. att bara komma iväg. SOM jag har längatat efter den känslan.
vad kan man säga mer än att det är ren lycka.
GRATTIS till er andra som delar känslan med mig. BLESS.


Kommentarer
Postat av: kristina

du är så fin! så otroligt vacker! <3

2011-03-05 @ 14:51:54
URL: http://melodyofyou.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh vad fin du är!!

2011-03-05 @ 14:53:37
URL: http://sofiekollberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0