ONE AND ONLY SON.

OKEJ mina vänner nu är det dags. jag har verkligen nästintill tänkt lägga ner detta lilla kryp in till blogg men idag blev jag bara så inspirerad. 
Fick en kommentar av en tjej som inspirerade mig gärnet (klicka på bilden för att komma till hennes blogg, tycker verkligen att ni alla ska titta in där !!)
SÅ nu tar vi nya tag och går tillbaka dir denhär bloggen på något vis startade. mer Gud i det hela och inspiration. så är det.

sommaren närmar sig verkligen med storm steg, så skönt så det går inte att beskriva. dessvärre så blir det, som vanligt, otroligt mycket i skolan. men jag tar mig igenom det med glädje, man kan ju nästan inte annat när sommar springet i benen börjar pirra. hehe. jaja. ha en fin kväll. Bless!!

Kommentarer
Postat av: Julia

OJ! vad glaad jag blev nu. Tack!!! Såå kul att höra, hihi :)

2011-05-21 @ 09:44:56
URL: http://juliaskreativa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0