JOHANNESEVANGELIET kapitel 15 vers 7 till 12

Om ni FÖRBLIR i mig och min kärlek förblir I ER, så be om VAD NI VILL och ni skall få det.
min Fader förhärligas, när ni bär RIK frukt och blir mina lärjungar.
Liksom FADERN har ÄLSKAT mig, så har JAG ÄLSKAT ER. bli KVAR i MIN kärlek. om ni HÅLLER mina bud, förblir ni I min kärlek, liksom jag har hållit Faderns bud och förblir i Hans kärlek. DETTA har jag talat till er, för att min GLÄDJE skall vara I ER och för att ER GLÄDJE skall bli FULLKOMLIG. detta är mitt BUD att ni skall älska VARANDRA SÅ SOM jag har älskat er.

Kommentarer
Postat av: kristina

fina... uppdatera <3

2011-12-10 @ 01:02:20
URL: http://melodyofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0