FIRAR EN VECKA.

HAPP. efter min knäppa, men ändå ganska roliga, tanke om att fota kläder i träd igår har jag idag dess mindre inspiration. eller egentligen inte. men jag är fortfarande sjuk. det har gått en vecka nu. fick besked av doktorn igår att jag har nån sorts lunginflamation. b läääää. tror ni jag blev nå glad? svar, nej!

MEN på något konstigt sätt var jag ändå så otroligt LYCKLIG igårkväll. Jag vet inte vad som hände, var ensam hemma, plinkade lite på pianot, pratade lite med Gud om framtiden och jag fick bara sån frid. Hans kärlek bara ösde över mig och OM jag var lycklig. glädjen bara sprudlade innom mig. haha. Jag vet som sagt inte vad som hände, jag 'skyller' det på Gud. Han är så cool, vet ni det!!? jag menar, han visste ju att jag egentligen skulle ha deppat ihop för att jag är så less på det här,men då rycker han in, utan att jag ens har bett om det. wow. a. så man kan säga att jag firar en vecka som sjukling idag! med glädje över allt som är så oöverträffligt bra i livet just nu, jag menar hallååå, vad har man egentligen att klaga på??

LÅT Gud fylla dig med sin glädje, kärlek och frid idag. jag lovar, det kan du aldrig få för mycket av. BLESS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0