I WOULD NOT BUILD YOU A FORTRESS I WOULD NOT BUILD YOU A WALL. BUT I WOULD BE THERE IN A HURRY IF YOU HAVE THE STRENGTH TO FALL.




FUTURE SHOCKS by DEPORTEES



ja. jag är lit skraj för del närmaste framtiden just nu. framtid som imorgon och dagen efter det. fast EGENTLIGEN inte dagen fter det. för då fyller jag ju år. men vi har en svenska uppsats samma dag som jag har lite smått. . ... panik för. och sen inser jag att jag verkligen missat skolan i en hel gripandes vecka. och jag menar. hur mycket missar man inte om man är borta EN DAG!?!??! okej. men. de är nog lugge. 

aja. det här skulle inte handla om det här egentligen. jag började bara tänka medans jag skrev. hehe.
LYSSNA PÅ LÅTEN OVAN skulle jag säga. den är awesome!!

nu ska jag ladda inför skola imorn. aaasm!! BLESS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0