LAST DAY OF sweet SIXTEEN.

VISSA tycker att man borde växa ifrån det där med födelsedags hetsen när man börjar komma upp i tonårens dagar. men jag kan konstatera, det har jag verkligen inte. jag bara älskar pirret kvällen innan när man ligger i sängen, den fantastiska mysfaktorn av ett sjungande led med tända ljus som väckarklocka på morgonen och frukost på sängen med ett eller annat paket. egetligen är det nog inte pakenten eller grejen i sig att wow jag blir äldre, det är nog mer den lilla extra omtanken som jag tycker om. all det licksom är min dag på nått vis. haha. ne jag vet inte men ja, det är  i alla fall konstaterat. jag har då inte växt ifrån det. än.

SÅ ja jag ska nu försöka (!?) njuta av mina sista timmar som sextonåring. för imorn, då smäller det..
glid i frid mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Haha känns som att man aldrig kommer växa från det. Kommer alltid vara ett barn innerst inne;)

2011-10-28 @ 16:44:09
URL: http://elligustavssmon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0