livsbabbel

HJÄLP vad tiden går fort. halva oktober har redan gått!! men glad är jag för det, fyller år om elva dagar och sen vankas det höstlov och då bär det av ner till uppsala och youth. Helt galet så lycklig jag blir när jag tänker på det. wohoooo!! Men innan det ska några prov betas av och lite andra skoluppgifter. Har inte direkt så mycket inspiration men det är sånt som man bara måste. Är ledig de två kommande dagarna, kan inte beskriva hur otroooligt skönt det är. utvecklingssamtals dagar typ, sjukt bra! då får man massa tid till plugg och annat som man annars aldrig hinner med. aja. nu ska jag utnyttja detta hål till något vettigt.

Jesus är med dig, glöm aldrig det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0