SPONTANITET PÅ HÖG NIVÅ.

VET NI vad jag gjorde i helgen??
jag drog ner till uppsala- helt crazy! bestämde det på torsdagkväll och for fredag morgon, ni förstår det var grand finale på sverigeresan. vi had feting konsert på kulturnatten där nere. så jag dansade och hoppade i kören. helt galet vad roligt!! den största scenen i hela uppsala, mitt på stora torget, packat med folk och DÄR bara pumpade vi ut Jesus. a det var verkligen så grymt kul. Gud var verkligen där och använde oss, kunde bara inte sluta le när vi dansade och efteråt när vi sprang ut bakom scenen skrek vi som nå galna.. nånting! wow. man blir så lycklig av att göra såna saker, sprida Jesus till andra människor och att man verkligen är så många som står tillsammans för samma syfte.
och sen så träffade jag ju såklart alla underbara människor där nere, helt fantastiska hela bunten, önska bara jag hade dom närmare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0